fredag 12 november 2010

Ledig fredag och långhelg!

Hade ledig fredag idag och kunde följaktligen ta mig en redig sovmorgon.
Nu blev det ju inte så eftersom att jag vaknade 05:05 och var pigg som en lärka!
Skuttade upp och gjorde frukost, slösurfade samt zappade maniskt mellan kanalerna på dumburken innan jag gjorde mig klar och drog ner på byn.

Var där nere någon timme och sprang på Jackie, som jag inte träffat på ett tag. Förvånansvärt fräsch den kvinnan, trots att även hon närmar sig 40-strecket med små nätta steg. Nåväl...

Åkte till affären, hämtade ut ett kanoninköp från Tradera samt köpte med mig lite kinamat hem.
Hem, käkade till Ridley Scotts Robin Hood och tog en stödvila på soffan efter det.

Vaknade upp och fann mig själv på ett fruktansvärt dåligt humör.
Känner mig väldigt antisocial och beslutade mig för att inte gå på festen som jag är bjuden på imorgon.
Är bara så jävla less !

"Life sucks, get a fucking helmet!"



Beaver, over and...OUT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade